Tuesday, May 3, 2011

28 things - thing 5



hmm.
double hmmm.

Having such a short index finger makes it really difficult to do that thing where you make your middle and index fingers "walk".  Do you know what I'm talking about?  My walking fingers have a major limp!

♥elycia

thing 1 ... thing 2 ... thing 3 ... thing 4

24 comments:

  1. Haha, you better believe that I just tried the finger walk and also have a major funky limp going on! So, yeah, same thing going on with my ring finger. And I'd definitely put a spanner in the works with their sports studies stuff, I can't run to save my life.

    Really enjoying this 28 things feature. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha thats so silly! mine are almost exactly the same, maybe it is genetic!

    <3 steffy
    Steffys Pros and Cons

    ReplyDelete
  3. What a cute remark ^^

    Mine are also almost the same, but I have really short, stubby fingers.
    My boyfriend always makes fun of my little hands :p

    ReplyDelete
  4. I thought everyones fingers were like that!

    ReplyDelete
  5. hahah! I laughed so much at your "problem" of not making your fingers walk. Your so cute!!!

    ReplyDelete
  6. Oh my gosh! This is hilarious! You are too cute!!!

    ReplyDelete
  7. haha. mine are exactly the same length!

    ReplyDelete
  8. I have no problem making my fingers walk, but I do hate that my hands are so big!!!

    ReplyDelete
  9. heh that's different. I think it's cool and makes you unique.

    My index and ring fingers are the same size :P I'm very unoriginal xD

    ReplyDelete
  10. Haha, same here!! My index and ring fingers are of unequal size, too...
    I always thought it's some kind of unique abnormality. Glad to know I'm not alone.

    X.

    ReplyDelete
  11. ok... i'm just laughing at the thought of you sat there at a desk 'walking' with your fingers but with a limp!
    Mine are pretty much the same size, my index finger is maybe a millimetre longer?x

    ReplyDelete
  12. oh my gosh I just snorted when I was trying to hold back my laugh at your hand walk limp.

    ReplyDelete
  13. So, you have a "male" hand because the index finger of a woman is normally longer than her ring finger ;)

    ReplyDelete
  14. mine is the same... i never noticed it before.
    finger limping off to go stare at the hands of all of my gal pals now.

    ReplyDelete
  15. i feel ya, sista. have the same issue here. poor limping finger legs.

    ♥ sécia
    www.petiteinsanities.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. My fingers are just like yours....I feel your pain ;)

    ReplyDelete
  17. This seriously made my day hahaha! Too cute!

    ReplyDelete
  18. Wow! That is actually a fairly big difference!
    Oh no! How are you going to be able to do action fingers? :)

    -charlotte

    ReplyDelete
  19. hahaha adorable! i'm pretty sure i've heard index/ring finger size has something to do with hormones! my ring finger is longer too!

    ReplyDelete
  20. Oh, your hands are still adorable! My left hand middle finger is crooked, it curves to the left!



    Meanz (Koi Story)

    ReplyDelete
  21. I have the same thing! I'm not so sure about the sports abilities though - I definitely can't run to save my life!

    ReplyDelete
  22. this is not an abnormality,it means,according to research,that you have an unusually high sex drive!It's true,I've looked this one up!

    ReplyDelete
  23. I am late to the party, but that could seriously be a photo of my hands, too. I wrote a paper on this in high school (a long time ago) and put myself to the test against girl friends of mine with longer index fingers. It was interesting but totally dependent on so many other factors (ie. I am not in shape, but can sprint pretty quickly, but then again, my dad ran track...). It's kinda funny thinking about it though! And yes, my little lumbering finger man had a serious limp as well!

    www.marizabeth.blogspot.com

    ReplyDelete

Your comment will appear after approval. Thank you so much for stopping by and saying hi, I may not always respond but I always appreciate hearing from you.